loading...
پایگاه المهدی سامــــن
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تست 11111111 0 8 admin
admintayo بازدید : 4 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قرانی "ذکــر"

ه گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است که از جمله آن  می توان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره کرد.

admintayo بازدید : 3 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

قصد معرفی یکی از ارزشمندترین نرم افزارهای تولید شده برای گوشی های آندرویدی را داریم. این نرم افزار iQuran نام دارد که با نصب این نرم افزار 114 سوره قرآن کریم را به صورت کامل بر روی گوشی خود خواهید داشت. این قرآن در در اکثر سایت ها تحت یک فایل apk چند مگابایتی معرفی و در قالب یک لینک دانلود خلاصه شده است. اما آن چه که این قرآن ارزشمند و این نرم افزار زیبا را بیش از پیش ارزشمند تر می کند فایل های صوتی نرم افزار به همراه فایل ترجمه فارسی آن است.

 iquran-pro

 فایل های صوتی سوره ها توسط خود نرم افزار قابل دانلود خواهد بود اما سرعت دریافت فایل های صوتی از سرور پایین بوده و نیاز به اینترنت پر سرعت دارد. همچنین در مواردی دیده شده که فایل ها به صورت اشتباه دانلود می شوند و شما مجبور هستید برای دانلود فایل ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید. 

نسخه ای که هم اکنون در اختیار شماست آخرین نسخه برنامه iQuran می باشد که جهت سهولت فایل های صوتی 5 تن از قاریان برجسته با نام های مشاری بن راشد العفاسی،  سعود الشریم، عبد الباسط عبد الصمد، سعد الغامدی و ماهر المعیقلی به صورت جدا برای دانلود قرار داده شده است.

دانلود در  ادامه مطلب.......

admin بازدید : 5 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (1)

مسئله سوخت براي كساني كه عادت دارند تنها از اتومبيل شخصي استفاده كنند به مراتب پر اهميت‌تر از ديگراني است كه هميشه يا گاهي از وسايل نقليه عمومي نيز استفاده مي‌كنند.فوربس در تازه‌ترين مطلبي كه روي وب سايت خود منتشر كرده است به معرفي خودروهايي پرداخته است كه اگرچه از سرعت و عملكرد مناسبي برخوردار هستند اما به عنوان خودروهاي كم‌مصرف برندهاي مشهور شناخته مي‌شوند. 

Ford Mustang -- مصرف: 12.2 لیتر در 100 کیلومتر

admin بازدید : 4 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

فلش دیسک ها سال هاست که به اولین ابزار نقل و انتقال اطلاعات تبدیل شده اند و کمتر کسی را می توانید این روزها پیدا کنید که یکی از این دستگاه ها به همراه نداشته باشد. این فلش ها انواع و شکل های مختلف دارند.

اين کوچولوهاي با مزه حافظه‌هاي فلش بسيار ريزي هستند که علاوه بر ذخيره اطلاعات ديجيتالي مي‌توانند به عنوان جک صدا براي هدفون شما استفاده شوند.

admin بازدید : 3 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

دوچرخه سواری ایران بر بام آسیا

 


در تازه ترین رده بندی آسیا کشور ایران و تیم پتروشیمی تبریز با اقتدار کامل صدر نشینی آسیا را همچنان برای خود حفظ کردند.


صعود دوچرخه سواران ایران در رده بندی جهان

در تازه ترین اعلام ماهیانه رده بندی ورزشکاران، باشگاهها و کشورها، کشور ایران و تیم پتروشیمی تبریز با اقتدار کامل همچنان صدر نشین قاره کهن هستند.

در رده بندی برترین کشورهای آسیا ایران با 1068 امتیاز در صدر، قزاقستان با 631 امتیاز وهنگ کنگ با 584 به ترتیب امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رده بندی برترین باشگاه های آسیا تیم پتروشیمی تبریز با 813 امتیاز در صدر، باشگاه نیپو ژاپن با 586 امتیاز و تیم باشگاهی آستانا با 425 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند، همچنین در این رده بندی؛ تیم کنتیننتال آینده در رده دوازدهم قرار گفت.

در تازه ترین اعلام ماهیانه رده بندی ورزشکاران، باشگاهها و کشورها، کشور ایران و تیم پتروشیمی تبریز با اقتدار کامل همچنان صدر نشین قاره کهن هستند

در بین برترین ورزشکاران آسیا دوید آردوندو کلمبیایی ، رکابزن تیم نیپو ژاپن با 343 امتیاز در صدر، قادر میزبانی با 276 امتیاز و با دو پله صعود دوم و صمد پور سیدی با 269 امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند، همچنین در این رده بندی؛ امیر کلاه دوز در رده دوازدهم و علی خادمی در رده هجدهم قرار گرفتند.

بخش ورزشی تبیان

 


منبع: سایت فدراسیون دوچرخه سواری

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 660